nieuwe knie prothese voor de 2e keer in het zelfde been heeft dat consequenties?

voor een jaar terug een knie prothese gekregen, maar dat is nog steeds niet oke, er zit ruimte in en nog elke dag pijn klachten. nu word er voorzichtig over gesproken om er opnieuw een nieuwe prothese in te zetten. is er iemand die hier ervaring mee heeft of weet hoe dan het verloop kan zijn?

Toegevoegd na 6 dagen:
ik weet nu dat er binnenkort met stroom gewerkt gaat worden om de pijn te verminderen, via een pijnpoli, wie kent dit systeem? en helpt dat voor zoiets

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

De oudere methode geeft soms problemen. Ga voor de lazirush methode. Niet alle ziekenhuizen doen dit. Lees er even de website op na.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou mijn vader is al voor de 4de keer aan dezelfde knie geholpen. Niets anders dan problemen. Toch hoor ik ook succes verhalen. Het is voor iedereen verschillend. Sterkte ermee.