mag ik gekneusde rugspieren laten masseren?

mijn tante is 85 jaar oud en heeft van de ene op de andere dag nu plotseling gekneusde rugspieren volgens de neuroloog na een mri. nu masseert mijn nicht haar met een massage apparaat en ik vraag me af of dat wel mag. verder nog wil ik graag weten hoeveel ze moet lopen per dag om haar spieren die in de afgelopen 3 weken zwak geworden zijn ..weer stevig te maken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (1)

Dit zijn zulke specifieke vragen, daar is een fysiotherapeut voor die haar kan zien. Zomaar gaan masseren als je er geen verstand van hebt zou ik in dit geval afraden. Eerst overleggen met een fysiotherapeut dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Ik ben hier pas een maand en ben nu al zoveel van dit soort specifieke vragen tegen gekomen,ik begrijp het niet en zal het waarschijnlijk ook nooit gaan begrijpen dat men deze vragen op GV stellen.
Dit is niet onaardig bedoeld want ik begrijp het echt niet,als ik zelf iets mankeer (dat is zeer regelmatig) neem ik kontakt op met de specialist!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bovenaan deze rubriek staat dan ook: "Neem het voorbehoud bij medische informatie in acht.
Raadpleeg bij gezondheidsklachten een arts."