Hoe lang duurt het doorgaans voor een knijpblaartje genezen is? Of kan dit wat anders zijn? (zie uitleg)

Zo'n vijftien jaar geleden heeft een dermatoloog een groeiende moedervlek verwijderd tussen twee tenen van mijn linkervoet. Dit plekje bleek na onderzoek goedaardig, dus er hoefde verder niks aan gedaan te worden. Nu zit er sinds ongeveer twee weken iets boven de nagel op de bewuste teen een rood-bruin uitstulpinkje. Ik vermoedde eerst dat het een knijpblaartje was, maar omdat het nu al zo lang duurt vraag ik me toch af of dat wel zo is of dat de moedervlek misschien terugkomt. Ik heb er verder geen last van en het is ook niet pijnlijk bij aanraking.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Het kan van alles zijn,het beste kun je de huisarts er naar laten kijken voordat jij je misschien onnodig zorgen gaat maken!