hoe word een allergie gemeten?

heb mijn bloed laatst af laten nemen en heb resultaten terug.

ben tot 2 punten allergisch voor honden.
en tot 3 punten allergisch voor graspollen.

maar dan is de vraag, op schaal van hoeveel, 5, 10, 100?
of word deze in boxen gemeten?
en waar kan ik deze dan vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In de bron kun je een overzicht vinden van de punten. De schaal loopt van 0 tot en met 6.

Uitslag van de bloedtest
De uitslag kan worden weergegeven in verschillende vormen: in 'plusjes', in klasse of in een getal. Een weergave in een getal is het meest nauwkeurig en wordt tegenwoordig steeds meer toegepast.
De hoogte van de uitslag staat in het algemeen in relatie tot de klachten. Dus hoe hoger de uitslag, des te ernstiger de klachten.