Ik heb een bultje, onderhuids in mijn hals... Ik kan hem bewegen. Wat is dit ?

Ik ben bang dat ik kanker heb!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
21.6K
ItisILeClerc
11 jaar geleden
klinkt als een verstopt talgkliertje

Antwoorden (4)

Het lijkt me nogal sterk dat je kanker hebt.
Meestal zijn bultjes bij de pezen, hals, en oksels lymfeklieren. Deze zwellen op als er een infectie in het lichaam bevind. Dat betekend dat je lichaam hoogstwaarschijnlijk tegen een infectie aan het vechten is. Deze infectie kan een klein iets zijn, zoals een verkoudheid of ontsteking. Maar het kan ook iets ergs zijn. Om daar achter te komen, en wat het echt is, kun je beter naar de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat je het niet hebt kan ik vanaf m'n luie stoel niet zeggen, maar de kans lijkt me klein dat je kanker hebt. Ga eens langs de huisarts als je het echt niet vertrouwt, maar niet te veel paniek hierom!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat het om een vetbultje gaat, dat is niets bijzonders, ga voor bevestiging even naar je huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het werkelijk LOS zit is het geen kanker maar een vetbolletje. Ik kan het weten !
Ik spreek uit ervaring en niet als dokter, best toch eens een arts bezoeken voor een deskundig onderzoek.