Wat kan ik doen aan pijn aan de bal van mijn voet door te lang op hakken te lopen?

Ik heb gister de hele avond op hakken gelopen en ik heb er toen eigenlijk helemaal geen last van gehad alleen een beetje op het eind. maar nu werd ik vanochtend wakker met hele erge pijn in de bal van de voet. Ik moet vandaag veel lopen en vooral lopen doet pijn. wat kan ik doen aan de pijn in mijn voeten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je kunt proberen om de bal van je voet te verlichten door er een antislip inlegkussentje in te plakken of een voorvoetzool met daarin een verhoging. De podotherapeut vertelde mij dat ze vaak verkeerd geplakt worden. Je moet ze niet op de bal maar voor de bal van je voet plakken, daardoor komt er minder druk op de bal van je voet.
Kijk maar waar de verhoging zit in het voorvoetzooltje,
die loopt van je hiel tot je tenen. En probeer uit wat het lekkerst zit. Je kunt ze kopen bij een schoenmaker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een goede voet massage en voorvoetkussentjes om op te lopen vandaag. Verder heeft het eigenlijk rust nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je vaker last hebt van op normale schoenen lopen, kun je last van hielspoor hebben. Dit is een geirriteerde spier die onder je voet loopt. Het is dan aanbebolen langs je dokter te gaan.