Hoe kom ik af van die Rare bult onder mijn rug

Ik heb een rare bult in mijn huid net onder mijn rug die pijn doet als ik er op druk wat is het. het is niet rood
Het is amper te zien maar Toch doet het ontzettend pijn :( hoe kom ik er van af

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.8K

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk een onderhuidse puist. Vooral niet aan zitten, dan is het met een paar dagen weg.

Als je het niet vertrouwt, breng een bezoekje aan je huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het kan ook een lipoom zijn oftewel een vetbult, ongevaarlijk en kan door huisarts vrwijderd worden
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een lipoom is meestal niet pijnlijk.
Onderaan de rug=bovenaan de bil: inderdaad pijnlijke bult is abces, sinus pilonidalis (haarnestcyste), atheroomcyste of (meestal niet pijnlijk) lipoom