ik heb een klein gelig hard bultje op net boven mijn ooglid wat is dat?

Het zit net boven het vouwtje van mijn bovenste ooglid. Het doet geen zeer en het jeukt niet en het is rond.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, 4 antwoorden binnen 30 seconden!

Het beste antwoord

het zou een gerstenkorrel kunnen zijn, loop even bij een schoonheidsspecialiste naar binnen en laat er naar kijken, ze kunnen hem daar ter plaatse verwijderen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Waarschijnlijk is dat een stukje wildvlees. Veel (oudere) mensen hebben dat bij hun ooglid. Je kan het weg laten halen door de huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gerstekorrel. Kan je laten verwijderen door de schoonheidsspecialiste
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou heel goed een gerstekorrel kunnen zijn!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon een klein vetbultje. sommigen zitten wat dieper. Ik haal ze zelf altijd weg maar wie dat niet durft of vies vindt kan een schoonheidsspecialiste bezoeken. Kan wel uitleggen hoe ik te werk ga als je dat wilt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even aan de huisarts laten zien, kan een ophoping van cholesterol zijn. Is niet schadelijk op zich.