Ik heb gister een tongpiercing laten zetten, nu heeft mijn tong een hele vieze kleur, hoelang duurt het voordat de normale kleur weer terug is?

Ik weet dat het opzwellen van de tong ongeveer een week kan duren, is dit met de kleur ook zoiets?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wie ( MOOI) wil zijn moet pijn lijden

Antwoorden (1)

dat is gewoon aanslag op je tong..
je moet ook na iedere maaltijd even je mond spoelen met mondwater zonder alcohol..
en als je je tanden poetst ook even voorzichtig je tong borstelen..
na 2 weken is dit meestal weer weg...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
AH heeft hele fijne mondwater (Huismerk) zonder alcohol, kost maar 2 euro.