ik heb veel last van mijn knieën en mijn onderrug. Wat kan dit zijn?

Ik heb sinds ongeveer een jaar vaak last van mijn knieën en mijn onderrug. Eerst was het 1 knie, toen kreeg ik steeds vaker last van mijn onderrug en daarna ook nog mijn andere knie.
ik heb nu ongeveer een half jaar last van mijn beide knieen en mijn onderrug. En nu sinds een week of 3 krijg ik steeds zomaar last van andere gewrichten (heup, enkels, schouders, ellebogen en polsen) de pijn blijft soms maar eventjes (1-2 minuutjes) maar soms ook langer.
en de pijn in mijn knieen en mijn rug word steeds erger, en gaat eigenlijk helemaal niet meer weg.

ik heb ook vaak hoofdpijn en ben steeds erg moe, maar ik weet niet of dat er ook iets mee te maken heeft.

Toegevoegd na 41 seconden:
ik ben 17 jaar en een meisje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is je huisarts gestopt?

Antwoorden (3)

@superlolzz
Je hebt dus al een jaar vaak pijn en dat breidt zich uit. Eerst was het eventjes, soms langer andere pijn wordt erger en gaat helemaal niet meer weg. Je hebt ook vaak hoofdpijn en ben je steeds moe.

Advies

Het kan van alles zijn, gewrichten, spieren, hoofd, ik kan hier van alles gaan roepen, maar er is maar een ding wat ik je kan zeggen : ga naar de dokter !

Doe het, het wordt steeds erger, dat wil je toch niet ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je ene been langer is dan de andere. bij een verschil van een halve centimeter kan het al zijn dat je zolen niet gelijk af-slijten. Door dat alle gewrichten dit proberen te compenseren doet dit pijn. Controleer je schoeisel voor de grap eens. Een nieuwe hak of steunzolen kunnen al wonderen doen.
12 jaar geleden
Het kan van alles zijn.
B.v. kan het zijn dat je niet goed tilt van zware dingen. Ook kan het zijn omdat je houding niet helemaal goed is.
Ik zou zeker de huisarts raadplegen.