Wie heeft er ervaring met de Snore Stopper?

Mijn wederhelft snurkt heel erg behoorlijk, nu wil ik een snore stopper voor hem kopen en wil van degene die het hebben gebruikt of nog gebruiken weten of dit apparaatje werkt.

http://www.lifestyle-trends.nl/a-22844557/snore-stopper/snore-stopper

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16.3K

Antwoorden (6)

raar apparaatje, nog nooit van gehoord en trouwens ook erg duur. Zelf zou ik die ''neus klem'' proberen daar hoor ik wel goede verhalen over en kost stukken minder.

http://www.safit.nl/products-page/hulpmiddelen-voor-uw-gezondheid/anti-snurk-klem-airmax/

Je kan ook professioneel worden geholpen met een snurk beugel, in de website hebben ze het eventueel ook over een vergoeding van de zorgverzekering. Zit zou je dan wel bij je eigen zorgverzekeraar moet vragen / nakijken.

http://www.desnurkpoli.nl/index.htm?gclid=CJ3-9o_2364CFYOEDgodQVWtXQ

Toegevoegd na 37 seconden:
zit = dit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ken het apperaat ook niet,maar is momenteel via groupon.com te koop aan -68% dus voor 24,98€. De neusklem is ook niet goedkoper want kost 17,95€ en is maar 3 maanden goed,dus 71,8€ per jaar terwijl de Snore Stopper enkel nieuwe batterijen nodig heeft. Omdat ik nogal veel snurk (volgens men vrouw :-)) ga ik het toch aanschaffen.Het valt te proberen,denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien zijn oordoppen een uitkomst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij krijg je het druk met dit apparaatje, getuige deze (Engelse) review..... Wel erg leuk om te lezen, overigens :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snurken kan ook slaapapneu zijn,even naar de huisarts een nachtje proefslapen in een ziekenhuis en je weet zo of het snurken apneu is.
Ik en mijn man zijn beide snurkers en een slaaptest heeft uitgewezen dat wij beiden apneu hebben,wij slapen nu beiden met een c en b pap apparaat en zijn dus ook veel minder moe en liggen elkaar niet meer te ergeren.
Dus voordat je iets koopt is het raadzaam het een en ander uit te sluiten.
En snurken is zeker niet iets onschuldigs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mijn vriend snurk ik ook erg. Heel veel onderzoeken gehad, ook naar slaapapneu, celon behandeling gehad in de neus. De snurk beugel zou kunnen helpen, alleen zien ze snurken niet mer als medisch probleem, en dus worden dit soort hulpmiddelen niet vergoed. Ik heb de snore stopper besteld via groupon, zou hem over een maand binnen krijgen. Is nog maar de vraag of het helpt, maar na een paar maanden op de bank te hebben geslapen wil ik alles wel proberen..