Kan je zelf het beste beoordelen.Als je er geen last van hebt zou ik het gewoon doen. Krijg je pijn dan stop je.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Door te gaan zwemmen ,ga je juist je schouder weer belasten.
Pootje baden met je schouder onder water zou een betere oplossing zijn.
Rust en warmte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is rugzwemmen een optie, want inderdaad, de schoolslag belast veel te veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan je maar dan zou ik wel zo'n zwemplankje of zwemslurf nemen waarop je de armen te rusten kan leggen zodat je schouders in rust blijven. Zo kan je toch nog met de benen bewegen en van het warme water genieten.

Je zou ook kunnen drijven op je rug
of
onderwater zwemmen en dan enkel met je benen bewegen terwijl jouw armen langszij jouw lichaam blijven.

Aan de hand van deze tips kan je zelf wel wat extra zwembad-creativiteit aan de dag leggen hé ;-)

Veel plezier nog!