Een ding ,,je schouder rust gunnen.
Dat is de beste therapie.
En na verloop van tijd langzaam de dingen weer oppakken.
.
heb het zelf gehad,en wou geen spuit.
Terwijl mijn werk doorging ,en ik mijn schouder probeerde te ontlasten.
Op een gegeven moment had ik het zo erg dat ik wegreed van mijn werk terwijl het dertig graden was.
Ik kon mij autoraam niet eens met mijn linkerhand opendraaien.

toch is het bij mij vanzelf overgegaan.
Na vele weken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als ik jouw was zou ik een bezoekje aan de fysio brengen.
Die mensen hebben ervaring,die komen deze klacht zo vaak tegen dat je beter daar eens kan afspreken.
Misschien moet je massage of id.
12 jaar geleden
Een slijmbeursontsteking kan heel lang duren, wel 8 tot 12 maanden. Alleen maar rust is dan eigenlijk geen optie meer.
Er zijn zeker oefeningen die de genezing bevorderen.
Ik ben eerst naar de huisarts gegaan en die heeft mij een kuur voorgeschreven met de ontstekingsremmer Diclofenac, en naar de fysio doorverwezen. Na een paar dagen was de pijn al een stuk minder en kon ik de oefeningen doen die de fysio me leerde.
Voorzichtig beginnen met je armen zijwaarts omhoog doen tot de pijngrens, was er 1 van. Eerst zonder, later met gewichtjes.
Ook moest ik liggend op de grond op mij zij, (voorzichtig) rondjes draaien met mijn arm.
De rest kan de fysio je leren, want die weet ik niet meer.
P.S. Ik was na een maand bijna pijnvrij, maar het duurde bijna een jaar voordat het echt helemaal over was.