Wat kost gemiddeld een paar steunzolen aangemeten door de podotherapeut?

10.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vorig jaar was ik voor onderzoek en zolen rond de 200 kwijt. Nu was het 150 want het onderzoek kon wat minder uitgebreid en ik hoef niet zo snel meer op controle.

Antwoorden (4)

pas laten doen! 97€ per paar
ik krijg niets terug uit mijn uitgebreide verzekering!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
loginabcde
12 jaar geleden
werd het bezoek aan de podotherapeut wel vergoed? Heb een verwijzing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat wel,ik had ook een verwijzing
Steunzolen aanmeten kost geld maar niet elke steunzool is gelijk dus de prijzen verschillen per soort of opbouw. Je zorgverzekering betaald in veel gevallen mee maar niet elke zorgverzekering heeft in het pluspakket steunzolen opgenomen in onderstaande link kun je dat opzoeken
12 jaar geleden
de mijne waren tussen de 200 en 300 euro, maar dan wel met afspraak, maar vraag het aan de betreffende podotherapeut want die weet het het best, ben je aanvullend verzekerd, dan wordt het geheel vergoed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mijne kostten 198 euro.

Ik krijg 100 euro per jaar vergoed uit mijn aanvullende verzekering.

Toegevoegd na 1 minuut:
Site van de Nederlandse Vereniging van Podotherapeuten

http://www.podotherapie.nl/pages/sitepage.asp?articleid=137320:137677

Bij 'Vergoedingen' vindt je een overzicht per zorgverzekeraar voor podotherapie voor 2012