Wat zou dit kunnen zijn? Verdikking tussen duim en wijsvinger, kleurt ook licht blauw

Sinds een week of drie heb ik af en toe, meestal 's avonds, last van een zwelling tussen mijn duim en wijsvinger, er komt een lichtblauwe zwelling en het geeft pijn in heel mijn hand soms zelfs mijn arm, wat zou het kunnen zijn en wat kan ik evt zelf doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat zei de huisarts?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog niet geweest, het liep telkens met een sisser af maar nu speelt het behoorlijk op maar heb niet zo'n zin in de HAP waar je toch standaard spierverslappers krijgt en op maandag naar je HA moet, dat zal ik maandag ook wel doen maar misschien brengt dit een nuttige tip op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
spierverslappers voor de spieren tussen je duim en wijsvinger??

Antwoorden (1)

stel je vraag nog eens een keer op: http://www.nationaalgezondheidsforum.nl/