Als ik uit ga, krijg ik altijd zo een zweethoofd van de warmte en van het dansen. Zijn hier middeltjes tegen want ik schaam me er een beetje voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ik heb dat ook wel eens, en ik ken het schaamtegevoel. Je kunt eens Yerka Antitranspirant proberen, ik weet echter niet of dat ook voor hoofdhuid geschikt is. Voor andere lichaamsdelen werkt het perfect.
Ik veeg het meestal met m'n hand weg, en doe dan alsof ik met mn hand door m'n haar ga.. Anders ziet het er alsnog ranzig uit ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee want dat is natuurlijk
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smeer in ieder geval gee foundation of vette cremetjes op je gezicht. Besprenkel tussentijds je water even met wat water
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- je kunt je iets rustiger houden
- je kunt luchtigere kleding aantrekken, met de hals vrij bijvoorbeeld
- je kunt je alcoholconsumptie matigen, en vaker iets fris tussendoor nemen
- af en toe even naar het toilet om je op te frissen: polsen onder de stromende kraan houden.
Maar het zal wel in meer of mindere mate een probleem blijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee helaas is hier niks voor.Wat wel mee kan helpen is dat je geen pittige en scherpe dingen op de dag van uitgaan eet.En lichte maaltijden tot je neemt.Als ik in de zon had gezeten dan had ik daar ook last van.En inderdaad je schaamt je ervoor.Heb ik nu ook.Ik hoop dat ze er ooit eens wat op gaan vinden.