Hoeft niet, als een persoon al langer in coma ligt en heeft geen life support nodig behoeft deze niet op de IC te verblijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een comapatient ligt over algemeen op de afdeling intensive care. Die afdeling is erop ingericht om die specifieke zorg te bieden die een ernstig zieke (en dat geldt beslist voor een persoon in coma) nodig heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk zal er alle zorg worden gegeven aan de patiënt, maar wanneer de coma onomkeerbaar is en de coma langer bestaat, zal de patiënt naar een verzorgingshuis gaan. Dit heeft vooral te maken met de kosten van een IC bed, die gigantisch zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en als het niet op langere termijn is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zal de persoon w.s. op de IC blijven