Ik heb vandaag op school een plankje door geslagen , maar doet nu niet meer pijn maar kan het wel dikker worden en iets zijn als het geen pijn doet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee joh je ben er gewoon goed van afgekomen.
En voortaan wat voorzichtiger he
12 jaar geleden
Als je geen pijn hebt dan zal er waarschijnlijk weinig aan de hand (letterlijk in dit geval;) ) zijn. Pijn is meestal het eerste signaal van bv een breuk of een kneuzing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tenzij je hele zenuwnetwerk verbrijzelt is... :P alleen zal je wel eerst een hand gebroken hebben..?