zo nu en dan heb ik echt hele heftige steken in mijn onder rug.. een paar keer achter elkaar.. weet iemand wat dit kan zijn?

als ik zn steek in me onder rug heb dan heb ik het gevoel of verkramp ik even.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een verkeerde houding?

Het beste antwoord

Dat zijn vast je spieren,dat geeft zo.n kramp gevoel
in je rug,ik zou lekker in een warm bad gaan of de hete douche erop.Dan kan je het evt nog lekker insmeren
met een spierbalsem.
Beterschap.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt een +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een plus van mij ter compensatie van de onterechte min (bij ander antwoord) en voor je antwoord hier. :)
burgos
12 jaar geleden
Heel lief van je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopte inderdaad, en het warme bad hielp..

Andere antwoorden (1)

Omdat je er niet voortdurend last van hebt lijkt het mij uitgesloten dat het om een HNP (hernia) gaat of een ischias (aandoening aan de nervus ischiadicus = grote zitbeen zenuw). Het zou overbelasting van de spieren kunnen zijn. Als je er veel last van hebt moet je gewoon een afspraak met de huisarts maken om e.e.a. te checken.