Hoi beste Fleur,
Ik denk dat je het antwoord al een klein beetje weet: Je leeftijd, je erfelijke genen, je lifestyle, (roken, alcohol) en je lichaam reageert (ben er niet trots op) nogal erg heftig op de dingen die je doet.
De tijd hoe lang je lichaam er over doet? Hangt héél erg af van hoe jij leeft... Gezonde voeding, erfelijke genen, lichamelijke inspanning, stress, tis raar maar waar JIJ invloed op hebt doen namelijk véél meer dan alle dingetjes die uit pilletjes of créme komen.
Positief in het leven staan, had je denk ik niet verwacht als antwoord op je vraag en er is NIEMAND op deze wereld die jouw vraag op JOU als persoon concreet kan beantwoorden.
De 1 zegt zus de ander zegt zo... ben geen gecertificeerde arts maar wel iemand met "nogal" wat ervaring" in goede en slechte invloeden.
Je lichaam moet de juiste voeding, een goed levenspatroon hebben, daar kan geen smeersel tegenop, en onthoudt 1 ding: True beauty comes from inside! Dus hoe lang wacht je op nutteloos advies / liposuctie of andere vage info..... True beauty komt van binnenuit en dat STRAAL je uit dan! Mijn persoonlijke ( heb 4 oudere zussen ) Rimpels als 33 jarige, heeft nog steeds de aandacht van 14 tot 54 jarige.
(die laatste alsjeblieft niet) Nu antwoord op je vraag: loo reaaal, mee beline ... allemaal bullshit... een gezonde blik in het leven straalt je meer uit en zien andere mensen je zoals je bent. Ben redelijk metro mannetje maar NOG heb ik vaak gezeik met jaloerse vriendjes die "stoer" zijn. Jouw ELASTINE is al opgebouwd door deze vraag te stellen! ;) It's all for you now! Succes komt NIET uit een potje!