Hoe binnen half uur een chips adem wegkrijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K
Rutge
12 jaar geleden
Stiekem chipjes gegeten zonder dat het mocht van papa en mama? Jij stoutert!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toppie reactie rutge lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het mocht wel hoor, maar ik vind et zo een rot smaak/geur in mn mond erna
burgos
12 jaar geleden
ja ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slokje water ? Het is maar wat kruiden, hoor.

Het beste antwoord

Eerst je mond goed spoelen met water. En daarna evtuweel nog met mondwater je mond spoelen.
Daarna een pepermuntje nemen en je tanden goed poetsen.
En daarna kauwgom nemen
En de chips geur zou weg zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
das een hele handeling een pepermuntje is voldoende of een kauwgom zo krijg je het makkelijk weg ik krijg het ook zo makkelijk weg de chips geur en ik eet chees en onion en bolonese
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb me chips geur nooit weg bij alleen een kauwgompje of een pepermuntje dan gaat het bij mij altijd maar een heel klein beetje weg. Maar het ligt er ook aan welke chips want de paprika geur krijg je bijvoorbeeld heel lastig weg vergeleken met naturel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb er geen problemen mee welke chips ik ook eet 1 of 2 pepermuntjes en alle chips geur is weer weg

Andere antwoorden (7)

Kauwgompje nemen of pepermunt
12 jaar geleden
een pepermuntje helpt er goed bij doe het zelf ook als ik chips eet en helpt prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 of 2 is voldoende en het werkt prima hoor ik doe het zo en ken andere die het ook zo doen en daar werkt het ook prima bij
Water drinken en kauwgom kauwen!

Wat ook helpt is tanden poetsen en mondwater gebruiken.

Eventueel is koffie ook een goed middel omde chips adem te verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat mensen vaak vergeten is de tong goed te poetsen, vaak komt de vieze smaak/geur in je mond daar vandaan! Poets dus goed je tanden, je tong (achterkant ook) en spoel daarna je mond met mondwater, neem eventueel nog een kauwgompje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Peterselie kauwen helpt ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu krijg je de ultieme tip;) fishermansfriend die super hete snoepjes weet je wel. Moet je wel de licht blauwe kopen. Heb je het niet in huis en heb je nu een oplossing nodig poets je tanden neem een kauwgompje, en anders een sigaret voor de chips lucht dan. Maar dan zit je weer met die rook lucht;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stimorol intense mint nemen, heel lekker en sterk.