Afspraak maken met de m.d.l arts voor verdere behandeling...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik dit zelf had,heb ik wel medicijnen gekregen van de dokter, en ook het advies om geen sterke dingen te eten zo als nasi,uien , knoflook,erwtensoep enz,je kan zelf wel bedenken dat alles wat scherp is voor maag en darmen dat je dat in iedergeval,niet moet eten,maar je ben toch wel onder behandeling?
Ik wens je beterschap,het is een rottige ziekte.
12 jaar geleden
Veel rust veel drinken een licht verteerbaar dieet en ik kreeg lactulosesiroop en physilium vezels allebei nu verkrijgbaar bij kruidvat. Ik heb geen medicijnen gehad en ben niet doorgestuurd wel goed op je voeding letten