Wat doe ik aan het overtollig slijm in mijn keel?

Ik heb regelmatig last van slijm in mijn keel waardoor ik het gevoel heb om te stikken.

Het is een vervelende klacht, hoe geraak ik van dat slijm af?

Zijn daar bepaalde middelen voor?

En wat kan de oorzaak zijn van zo iets?

Ik drink geen alcohol en ik rook niet...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Als je ECHT het gevoel hebt dat je stikt, kan je het beste even met de huisarts gaan praten.

Veel sporten kan helpen de slijmlaag in je longen / luchtpijp dunner te maken / vloeinbaarder te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al jaren had ik hier last van,
K,ben toen bij de dokter geweest
en die adviseerde een slijmoplossend
middeltje te nemen,elke avond voor je
gaat slapen een slokje, kan het in de
nacht lekker inwerken.
Zo,n drankje is overal te koop.
Het moet wel slijm oplossend zijn.
12 jaar geleden
het zou ook astma of een allergie kunnen zijn, ga naar je huisarts om achter de oorzaak te komen, ga niet zelf dokteren als je niet weet wat je mankeert.