Ik wil meer doen met mijn leven!. ik maak me zorgen over mijn toekomst. ik kom weinig buiten en heb een HELE slechte conditie!. Wat moet ik doen?

Ik zit alleen maar achter de tv of de computer. ik vind van mezelf dat ik goede talenten heb maar ik wil er meer mee doen! ik wil zo graag actrice worden! dat het pijn doet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amaze jezelf en doe, kom in actie!!!
Goed voornemen voor het nieuwe jaar ;-))
Ik wens jou en iedereen die meeleest een fijn en succesvol 2012 toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kind je bent 12.
Wat zeggen jouw ouders?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ècht??? Ooookeeeeejj.... dan lijkt me een vervolgopleiding na de basisschool een heeeeeeeel goed voornemen!!! :-))

Het beste antwoord

Je wordt natuurlijk NOOIT !!! een actrice als je alleen maar achter de tv en de pc zit. Ga dus allereerst je conditie verbeteren met fietsen of joggen, elke dag minstens een half uur. Dat kost je niks. Ga verder kijken welke opleiding er het meest geschikt is om later actrice te worden. Dromen levert je niets op als je niet óók tot handelen overgaat. Wees een beetje flinker in het nieuwe jaar; dit is het moment om je leven een andere wending te geven. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wordt mijn goede voornemen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx

Andere antwoorden (5)

Je weet wat je wilt, doe er dan ook wat aan. Kom met je luie reet van die bank af en onderneem actie.
Door hier op de site te gaan zitten zeggen dat je zo graag van alles wilt doen kom je ook nergens.

Toegevoegd na 34 seconden:
Neem een hobby, ga sporten, ontwikkel je talenten verder, ga niet zielig lopen doen achter de pc.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hit the Road Ritsuka: +
Dat is een kwestie van doen. Het verschil tussen willen en doen is de actie. Opstaan en aan de slag gaan.

Zoek een goede vriend of vriendin die ook gezonder wil worden en ga samen een leuke sport doen. Hou elkaar aan de afspraak te gaan sporten. Zet de TV op zolder, en sluit hem niet aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schrijf voor jezelf eens op hoe je zou willen dat je leven eruit ziet. Laat je fantasie lekker werken, niets is onmogelijk.
En schrijf dan eens heel concreet op wat je nu tegenhoudt. En houd dit eens tegen het licht, kijk eens naar de mogelijkheden om wat je nu tegenhoudt, toch te doen of te overwinnen. Begin met kleine stapjes en je zult zien, als je denkt in mogelijkheden, dat je heel veel kan komen. Het werpt een heel ander licht op alles dan denken in onmogelijkheden.

Evt. kan je een goed vriendin de dingen die jou tegenhouden bespreken, ze werpt misschien een heel ander licht op de zaak.

Toegevoegd na 50 seconden:
Dat je heel veel kan komen, moet zijn: dat je heel ver kan komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je iets echt wilt dan doe je het... als je het niet doet dan wil je het misschien niet echt, o is er iets wat je tegenhoud. ga in dat geval eens met een psycholoog praten, (vraag het je huisarts), om dat wat jou blokkeert aan te pakken. ook bestaan er mental-coaches die je begeleiden in het ontdekken van wat je echt wilt, en kunt doen. je vind dan uit, via gesprekken, wat je wilt.
je zit al veel achter de computer, dus e.a. uitzoeken lijkt me een mooie eerste stap.
en als je daarnaast jezelf nu eens iedere dag 2 x een half uur de deur uitkrijgt en aan de wandel, gaat het zó ook weer beter met je conditie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zo heel graag actrice wil worden, dan zal je een acteursopleiding moeten gaan doen. Maar hou er wel rekening mee dat je dan een goede conditie moet hebben. Acteren is vaak hard werken.

Begin daar dus nu al aan. Als je een doel hebt waar je naartoe wil, heb je alvast een motivatie. Zet wat vaker de tv en pc uit. Eet gezonde voeding, ga naar een sportschool of loop/fiets elke dag een eindje.

Na een tijdje zal je je veel beter voelen en zal je moed toenemen om verder te gaan. Ik doe hier een website bij waarop je kan vinden hoe je actrice wordt.

Succes!