Wat kun je allemaal ''krijgen in de puberteit'' als Prematuur? (ik ben 2 maand te vroeg geboren)

Hallo, k ben een prematuur. 2 maand te vroeg geboren, heb geluk dat ik het overleefd heb. : ) was toen een zware tijd met zulke kinderen en vooral in die generatie en het ziekenhuis was er nog niet zo in gespecialiseerd.

Maar mijn vraag duidt;
Wat zijn de gewoonlijkste symptomen bij deze kinderen?

ik vind dat er weinig informatie over is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

In de pubertijd is daar niets vreemds aan te merken. Je bent dan 'net als anderen', ondanks een moeilijke start.

Prematuurtjes kunnen gevolgen als ADHD ervaren, maar die komen dan al eerder aan het licht, dat ontstaat niet in de pubertijd.