Is het normaal om de dag na een buikecho, lichte buikpijn te hebben?

Gisteren een buikecho gehad voor o.a galonderzoek. Nu een lichte maar vervelende buikpijn in buik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Misschien hebben ze met het echoapparaat iets te hard op je buik geduwd om het goed te zien en is alles een beetje beurs.
Ik zou een paar dagen afwachten en als het niet beter wordt naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is niet raar om buikpijn te hebben, maar de oorzaak hoef je niet te zoeken bij de echo. Dit is waarschijnlijk iets anders.

Waarschijnlijk is de oorzaak iets heel anders. Wacht het even af en als het te lang blijft of je denkt dat er iets anders aan de hand is terug naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat klopt niet want u kunt erg buikpijn hebben maar niet door buikecho daardoor adviseei ik u om naar de huisarts te gaan als het bestendigt voor veel dagen maar buikecho geeft geen pijn, ik heb veel buikecho vorig jaar gehad en ik heb geen pijn gehad helemaal niet. Er is een medische reden voor uw erg buikpijn daarom ga maar naar uw huisarts.

Toegevoegd na 4 minuten:
Uw lichte vervelend buikpijn heeft geen relatie met buikecho eerlijk gezegd u moet naar de huisarts