pijn in rechteronderbuik, waarvan?

Hallo,
ik heb al sinds maart veel pijn in me rechteronderbuik. op de plek van de blinde darm. Ik ben hier al 2x voor opgenomen maar ze weten niet wat het is. Nu ben ik weer ziek en is de pijn haast ondraaglijk. wat moet ik doen en wat kan het zijn??

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

alvast bedankt! X

Toegevoegd na 10 minuten:
hee,

een second opinion heb ik al gehad.. ik het umc maar ook daar is niks uit gekomen. achteraf bleek uit mijn dossier sowieso dat ik niet heel serieus ben genomen.

echo heb ik ook al meerdere malen gehad..
er komt maar niks uit, nu heb ik dus weer zoveel pijn dat ik nauwelijks kan lopen, vandaar de vraag!

Toegevoegd na 17 minuten:
Het is gewoon even fijn om te kijken of er mensen met de zelfde klachten zijn!
ik slik trouwens al 1 van de zwaarste pijnstilling en dan nog is lopen een hele opgave, dat is toch niet normaal of wel.??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als een arts met al zijn apparatuur het niet kan vinden kunnen wij dit zeker niet op afstand zien.

Terug naar de huisarts en eventueel een second opinion in een ander ziekenhuis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker goed laten onderzoeken (coloscopie, endoscopie,...) ze hebben bij mij heel lang moeten zoeken toen ik constante pijn had in de rechter onderbuik, uiteindelijk is de ziekte van Crohn vastgesteld. Ik wil u niet bang maken maar laat u zeker goed onderzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pijn is een signaal, dat er iets aan de hand is, dat is duidelijk.
Je hebt al enorm veel ondernomen om geholpen te worden lees ik, en je voelt je niet serieus genomen.
Een second opinion heb je ook al laten doen, was dat in hetzelfde ziekenhuis?
Ik heb een dergelijke ervaring gehad, lang geleden, maar aan de linkerkant van de buik.
Heb zelfs een kijkoperatie ondergaan en er is toen niets uitgekomen. Ik ben toen het "alternatieve circuit" ingegaan en heb acupressuur laten toepassen. Ik was er na 4 behandelingen vanaf!
Maar dat wil niet zeggen, dat dit bij jou ook de methode is natuurlijk.
Ik adviseer je, om en gesprek aan te vragen bij de huisarts en alle mogelijkheden nog eens goed door te nemen.
Sterkte!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je gaat iemand met dergelijke klachten toch niet naar een kwakzalver sturen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sinds wanneer is een huisarts een kwakzalver?????????????