duizelig en sterretjes zien wat doe ik er aan?

Hallo ik ben sinds lange tijd duizelig en daarbij zie ik sterretjes. Soms is het zelfs zo extreem dat alles draait voor mijn ogen en soms val ik flauw.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Ga even naar je huisarts om tr bespreken wat je eraan kan doen

Als je het krijgt ga dan even rustig zitten of liggen en neem wat water
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een bezoekje aan je huisarts en je weet meer want dit kan verschillende oorzaken hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou goed kunnen dus probeer stress te vermijden als dit kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe is je bloeddruk??
Bij bloedarmoede of lage bloeddruk heb je dezelfde verschijnselen.... maar wat mn voorgangers al zeiden..naar de huisarts natuurlijk !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoogst waarschijnlijk je bloeddruk die de klachten veroorzaken!
Het kunnen ook symptomen zijn van diabetes.

Dus hup naar de huisarts!