Silicium (kiezelzuur)
In poedervorm verkrijgbaar bij de drogist.

Toegevoegd na 13 minuten:
Vitaminen a d en f kunnen ook een bijdrage leveren tegen haaruitval.
Ter info kiezelzuur kun je drinken.
Ik gebruik Abtei met maracuja smaak
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Biotine (vitamine B8), pantotheenzuur (vitamine B5) en ijzer kunnen helpen tegen haaruitval. Bij een tekort kun je overwegen een supplement te slikken om het aan te vullen. Let er dan wel op dat je niet meer dan 100% van de aanbevolen hoeveelheid per dag neemt. Als je geen tekort van deze vitamines hebt, heeft het geen zin om supplementen te slikken om haaruitval te remmen of tegen te gaan. Gezonde en gevarieerde voeding is de belangrijkste basis voor gezond haar.