Ik heb heel veel pijn in borst en keel. Mijn hoofd voelt zwaar aan. Wat kan dit zijn?

Ik heb sinds vanochtend erg pijn aan mn keel en borstkas. Het zit achter mn ribben. Mijn keel doet het meeste zeer en mijn nek begint nu ook. Volgensmij komt het doordat ik vanochtend de koude lucht in ademde en sindsdien heb ik het. Toen ik naar huis fietste deed het ook meer pijn. Als ik heel diep in adem voel ik ook pijn. Haha vooral veel pijn dus. Maar wat kan het zijn?

Toegevoegd na 27 minuten:
Het zit bij mn lymfen

Toegevoegd na 33 minuten:
En ik voel een bobbel aannmn rechter lymfe in mn keel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
12 jaar geleden
Huisarts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naast alle spannende verhalen hieronder kan het ook gewoon een beginnende griep zijn.

Het beste antwoord

bronchitis, longontsteking of keelontsteking...gegevn dat het uitbreid naar je nek (zitten lymfeklieren) dringend naar een arts gaan.
Klinkt niet als een virus als je zo gauw last van je nek (lymfe klieren?) krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik had zelf 2 á 3 weken terug precies hetzelfde. Het werd zelfs zo erg dat ik nauwelijks kon ademhalen en in het ziekenhuis werd opgenomen omdat ik flauw viel en niet meer tot rede vatbaar was.
Uiteindelijk hebben ze geen oorzaak gevonden, maar waar ik zelf achter ben gekomen is dat het waarschijnlijk met stress en de houding achter de computer te maken heeft.
Ik zelf zit namelijk hele dagen achter de computer (grafisch ontwerpen) en ik had mijn scherm wat hoger gezet omdat ik dacht dat het beter was.
Uiteindelijk bleek dat ik daardoor i.c.m. stress mijn schouders omhoog trok en pijn kreeg in mijn schouders, nek en longen.

Het zou dus aan je houding kunnen liggen (verkeerd bed/bank/stoel).

En let op je houding, als je merkt dat je je schouders aanspant of iets anders moet je dat proberen niet meer te doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijnlijk heb je gewoon een kou te pakken...
doe in ieder gevals'morgens een das voor je mond, zodat je niet direct je luchtwegen en longen zo ineens afkoet, dat kan pijnklachten geven...
vertrouw je t niet, ga dan even naar je huisarts toe..