Het doet helemaal geen pijn. Er wordt lauw water door je oor gespoten , dat de viezigheid losweekt en mee naar buiten spoelt. Eerlijk gezegd vond ik het een grappig gevoel , en het is een enorme verlichting van oorpijn etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Nee hoor, het doet geen pijn. Het kriebelt wel een beetje. Gewoon rustig blijven. Als de prop uit je oren is, voelt het weer heerlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het doet geen pijn, alleen word je op het moment zelf een beetje misselijk, maar dat is daarna over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee hoor dat doet geen pijn, ze spuiten iets water in oren dan komt er druk op en dan kunnen ze propjes er uit zuigen/halen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het vroeger ook vaak genoeg moeten doen. Het doet inderdaad niet veel pijn. Ik weet nie thoe oud je bent/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij voelde het even alsof er een beetje alsof ik in het zwembad dook. En daarna een grote opluchting.

Toegevoegd na 1 minuut:
zonder *alsof er een beetje* dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij deed het wel zeer, maar ik hoorde ook steeds dat t zeer deed dus uiteindelijk viel t wel mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het valt mee. Heb het zelf ooit laten doen en je kan er ook even wat duizelig door zijn maar dat gaat snel over. Geen zenuwen maken, is voor niks nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De druk wat je krijgt als het water in je oor komt kan best een vervelend gevoel geven maar pijn doet het niet direct. Als je bang bent voor water in je oor is er ook een optie om het eruit te laten zuigen maar dat kan wel pijnlijk zijn. Gelukkig duurt uitspuiten maar 5 minuutjes ofzo.
Sterkte ermee.