Waarom trilt het zo aan de linkerkant van mijn neus?

Sinds gisterochtend heb ik last van trillingen aan de linkerkant van mijn neus. Het lijkt een beetje op spiertrillingen.

Ik draag een bril.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.7K

Het beste antwoord

Mijn ervaring is dat je spiertrillingen overal en zomaar kunt krijgen. Niet per se bij stress. Ik voel het soms ineens in mijn been bijvoorbeeld. Maar ik heb het ook een poosje onder mijn oog gehad.
Overigens voel je het zelf sterker dan dat een ander het waarneemt. Als ik in de spiegel ging kijken naar die oogtrillingen, zag ik bijna niets. Maar het voelde wel heel raar.
Bij mij ging het vanzelf weer over, het was een paar weken denk ik, en toen niet meer. Ik kon het niet relateren aan stress over vermoeidheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is wat ik zocht :)