Ik heb last van mijn elleboog, ik denk dat ie ontstoken is. weet iemand wat ik ermee moet doen?

Hij is rood, en als ik eraan zit of hem beweeg doet ie nog meer pijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat denk je van huisarts?..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
TJa....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb je nou dokters voor.

Het beste antwoord

Ga ermee naar de dokter, die doe vooral niks zelf want dan kan de ontsteking verergeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou dan zsm naar de dokter gaan, anders is het straks misschien te laat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals iedereen terecht aangeeft: Ga gewoon even langs je huisarts. Die heeft er verstand van.

Als het om je eigen lichaam gaat, moet je niet de 'mening' van het publiek vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil niet naar de 'mening' vragen, ik was benieuwd of iemand hier ook wel eens last van heeft. Ik vind mijn huisarts namelijk nogal eng, vandaar dat ik daar liever niet heen ga. Als iemand al weet wat hij eraan gaat doen, ga ik er met een wat geruster gevoel heen, snap je? Wel bedankt voor je antwoord! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem dan een andere huisarts. Wat doe je als je iets ernstigs hebt? Ook niet naar die enge dokter gaan?