Wat is er met je aan de hand, als je evenwichtsproblemen hebt en het idee hebt, dat je benen niet bij je lichaam horen zonder dat je duizelig bent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dan kan er iets mis zijn met je evenwichtsorgaan. Een virus zou het kunnen zijn. Dat gaat vanzelf over. Maar altijd even naar de huisarts natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens naar de huisarts .
Zou de ziekte van Meniere kunnen zijn maar kan natuurlijk ook een andere oorzak hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij de ziekte van meniere ben je niet altijd duizelig maar heb je wel en evenwichtsprobleem.
12 jaar geleden
evenwichtsproblemen zouden te maken kunnen hebben met een heftige oorontsteking.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dat op dit moment hebt en je had het nooit eerder, dan heb je waarschijnlijk een virus te pakken dat nu rondwaart. Ik hoor er veel mensen over en heb er zelf ook last van nu.
Het gevoel dat de vloer onder m'n voeten veranderd is in een soort cakewalk en heftig op en neer gaat, en liggend in m'n bed lig ik op een wilde zee.
Bij sommigen duurt het een paar dagen, bij anderen drie weken :/ - maar het gaat vanzelf over.