Mijn amandelen zijn gister geknipt maar ik krijg de medicijnen oraal niet weg. Zijn er nog andere mogelijkheden?

Ik heb mijn huisarts gebeld en die zei dat ik dan zetpillen moest kopen, die gebruik ik nu maar werken naar mijn gevoel niet. Zijn er nog sterkere zetpillen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Bedoel je paracetamol? ( omdat je dokter ook zetpillen voorschrijft ) Deze kun je ook oplossen in water en op die manier opdrinken. Het is niet lekker, maar je krijgt ze wel binnen. Neus dicht en drinken maar! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zetpillen met paracetamol voor volwassenen zijn er in 1000 mg, kun je wel drinken, dan kun je zakjes ibuprofen 600 mg proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe het vaak me yoghurt werkt goed doordat dit wat dikker is slik ne de pil in 1 keer mee naar binnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ze inderdaad malen en met wat appelmoes nemen, geen melkproducten, deze slijmen te erg,waardoor kans is op verslikken en hoesten, en je de wond weer opnieuw open maakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de amandelen gisteren geknipt zijn heb je sowieso nog een vieze smaak in je mond. je zou de paracetamol ook kunnen oplossen in een koude zeer lichte aanmaaklimonade. Vooral veel koud blijven drinken en waterijsjes eten dat doet echt goed in het begin is dat wel pijnlijk maar even volhouden des te eerder ben je van de pijn af. Over een paar dagen mag je dan eens beginnen met lauwwarme dranken/bouillon. Sterkte!