Kan ik iets tegen die vreselijke kriebel in mijn neus en gezicht doen bij verkoudheid?

Ik heb momenteel een fikse kou te pakken. Het hoesten en snotteren neem ik maar voor lief, maar ik wordt helemaal tureluurs van die hevige kriebels in mijn neus en gezicht. Is er iets waarmee ik dit wat kan verlichten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Je kunt proberen water met zout in je neus te druppelen. Of te stomen. Dan gaat het slijm losser komen en er dan uit. Helemaal weg krijg je het niet, dan moet je echt de verkoudheid uitzitten.