Wie heeft goede ervaringen met een goede KNO arts (particulier) waarmee ik zonder afspraak mijn gehoor kan laten nakijken en evt. kan laten opereren?

Toegevoegd na 3 minuten:
Vooral professioneel natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Bij beter horen kan je zo terecht om je gehoor te laten testen (gratis), ik werd er zelf door de huisarts na toe gestuurd omdat zij betere apparatuur hadden dan de huisarts zelf. Als ik jou was zou ik daar eerst heen gaan en dan kijken wat verder te doen met de uitslag in overleg met de huisarts. Misschien is er een andere mogelijkheid dan opereren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je kunt geen KNO arts bezoeken zonder afspraak. Je zult altijd een afspraak moeten maken. Deze artsen hebben het druk en kunnen niet zo maar patiënten binnen laten omdat ze voor de deur staan.
12 jaar geleden
Ga b.v. naar Schoonenberg hoorcomfort. Je krijgt daar een correcte uitdraai van de mankementen in het gehoor. Met die uitdraai ga je naar je huisarts, die je vervolgens een verwijsbrief naar een goede KNO arts geeft.

De Test en het resultaat is gratis. Bij eventueel vervolg wordt je toch terug verwezen naar de audiciën, ook door de KNO-arts, als je een hoorapparaat nodig hebt.

Bijvoorbeeld: http://www.gehoortest.nl/?gclid=COyB25-C46sCFQKIDgodIS9Rtg
12 jaar geleden
Als je naar een specialist wilt, heb je per definitie een verwijzing van je huisarts nodig, en ik denk niet dat er artsen zijn die zonder afspraak werken.