Steken op mijn borst, wat betekend dit??

Hoi,
Ik heb de laatste tijd als we met gym op school 2 rondjes van een half voetbalveld moeten rennen steeds steken op mijn borst. Vandaag moesten we eerst 1 rondje van 1 KM lopen ( heel langzaam joggen ) en kreeg ik op het laatst weer hele hevige steken op mijn borst. Dit keer bleef het niet alleen op mijn borst maar trok het door naar mijn nek. Daarna moesten we nog 1 rondje van 1 KM.....toen ben ik bijna heel de tijd gaan lopen ( ong. 100 meter gerend. ) maar de steken bleven heel de tijd....en het werd pas minder nadat ik een tijdje had gezeten in de pauze. Wat zou het kunnen zijn??
Ik heb er al een tijdje last van maar nooit zo erg.......HELP!?!?

Toegevoegd na 30 minuten:
@Extra informatie:
Ik ren sowieso niet zo heel hard ( ongeveer joggen in het tempo van lopen)
Ook blijven ze daarna nog een tijdje ( een uurtje tijdens gymles....anders een half uurtje ong. Ze worden dan wel minder!

Tijdens mijn paardrijles heb ik er ook niet echt last van....alleen als we bijna heel de les ( 1 uur ) alleen maar draven en galopperen...dan krijg ik die steken vooral op m'n borst maar ook een beetje op mijn rug..wel minder hevig.

En voor de mensen die mijn BMI willen weten: 18 (gewoon/gemiddeld)

Groetjes

Toegevoegd na 1 dag:
Weet iemand iets??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Het kan verschillende oorzaken hebben. Waarschijnlijk is je conditie nog niet heel erg sterk en heb je snel last van steken. Steken doen inderdaad heel erg pijn. Probeer volgende x langzamer op te bouwen met lopen.

PS: Als het blijft raad ik je zeker aan om een bezoekje aan de dokter te brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik loop al niet heel erg hard ( om precies te zijn is het meer joggen op het tempo van lopen;) ) En is het dan normaal dat ze nog zo'n uurtje blijven??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is wel erg extreem. Google voor de zekerheid nog even. En anders naar de doktor. Misschien is het HOAX.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal even kijken.......Zal dadelijk weer reageren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan niks vinden over HOAX alleen dat het van die spam berichten zijn.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thx