Hoe komt het dat ik altijd buikpijn krijg tijdens het hockeyen?

Als we met school hockey moeten spelen krijg ik altijd hele pijnlijke steken in mijn buik (niet mijn zij) terwijl ik dat met andere sporten niet krijg. Hoe komt dat en wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Vind je hockey leuk?
Het kan ook zijn dat je de eerste keer dat je hokey speelde toevallig buikpijn kreeg, en nu dit onbewust met elkaar verbindt (hockey = buikpijn) En het dan ook echt krijgt. dat heb ik met tomatensoep gehad, een keer ziek geweest, volgende keer dat ik hem weer at, aarzelde ik toch wel even voor ik de lepel in de soep stak, na n paar keer was het over, toen ik merkte dat het verder niets meer met elkaar te maken had)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet zo dat ik elke keer als we gaan hockeyen denk: o, dan zal ik wel weer buikpijn kijken. Maar misschien doe ik dat dan onbewust?
zenuwen misschien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is de hockey training misschien net nadat je hebt gegeten? dan kun je ook erg last krijgen van buikpijn en steken in je zij.