Ieder persoon is verschillend. Ieder persoon heeft dus verschillende tepels.

Als je opgewonden raakt, kunnen je tepels harder en dikker worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
borsten zijn plekken waar vetweefsel bij sommige personen heel makkelijk ophoopt. Het kan zijn dat jij daar iets meer weefsel hebt dan bij anderen. Niets om je zorgen over te maken. Iedereen is verschillend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je inderdaad nog jong bent, heb je waarschijnlijk "gynaecomastia". Dat is niets om je zorgen over te maken. Het gaat vanzelf weer over. jna de helft van alle jongens tussen de 10 en 15 heeft dat!

Toegevoegd na 1 minuut:
"bijna" had daar moeten staan.