Ik heb met voetballen kleine pijntjes in me knie en in me knie holte wat te doen zodat ik geen last meer krijg?

Ik heb last van me knieën en in me knieholte als ik ren ik wil graag normaal voetballen zonder pijn. Hoe los dit op? Moet ik gewoon week rust nemen ofzo ? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik zou zeker even je voetbaltrainer informeren, hij zal je dan of rust geven of zorgen dat je wat minder hard hoeft te rennen door je op een andere positie te zetten in het veld.

Het kan misschien ook zo zijn dat je (een beetje of veel) overgewicht hebt waardoor je knieen teveel belast worden, dus dan moet je afvallen.

probeer voorzichtig wat oefeningen te doen, gaat het echt niet dan rust nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is in ieder geval fijn! rustig aan maar, en als je wer kunt voetballen, veel plezier!
ik zou eerst even naar de fysio gaan, gewoon een keertje laten kijken. misschien zegt die wel dat je het gewoon een weekje rust moet geven of heeft die bepaalde oefeningen voor je, en daarna kan je altijd nog overleggen met je trainer met wat je met de fysio hebt besproken.