Hoe kom ik van hoofdpijn af tijdens buiten werken?

Als ik buiten met de paarden bezig ben krijg ik barstende hoofdpijn. Rechts stekend. Altijd hetzelfde. Als het koud is heb ik er minder last van. Ik ben niet heel vaak buiten, kan het daaraan liggen?
Al heb ik geen hoofdpijn als ik buiten ben en niets doe.
Alleen als ik echt ga werken.
Wat moet ik ertegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Zou hier echt mee langs de huisarts. Hoofdpijn kent vele vormen en oorzaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heeft je hoofdpijn met de paarden te maken. Bedoel je met 'werken' bezig zijn met de paarden?
Het zou kunnen dat je een allergie hebt voor paardenhaar of paardenhuidschilfers. Praat er eens over met je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig ben ik bijna zeker niet allergisch voor paarden.
Ik kan wel gewoon paarden aaien, kriebelen en borstelen zonder dat ik hoofdpijn krijg, als het in een stal is. Als ik buiten ben gaat het poetsen net wel net niet. Hoofdpijn begint dan.
Misschien word je hoofdpijn veroorzaakt omdat je te geconcentreerd bezig bent met je paarden.
Of ben je te gehaast zodat het ongemerkt meer stress opleverd.
Misschien kun je daar eens op proberen te letten,als de klachten blijven aanhouden zou ik wel adviseren om naar je Huisarts te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien, ik zal er volgende keer op letten