Ik heb ontzettende pijn in mijn bovenbenen gehad.

Vandaag in een zwemvad was ik aan het zwemmen toen mijn bovenveen aan de onderkant heel pijn deed. Het werd eveb stijf en om de 15 sec. Voelde ik een zeer pijnlijke schok in mijn bovenbeen. Wat is dit??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat heb ik ook altijd met zwemmen in mijn voet en onderbeen. Gewoon kramp, niks bijzonders. Het doet heel erg pijn, maar het trekt wel weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kramp of zo? Kan je je been nog bewefen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan kramp in je spieren zijn. Niets ernstigs.

Toegevoegd na 1 minuut:
het kan nog even pijnlijk zijn naderhand maar de pijn gaat weg.

Toegevoegd na 2 minuten:
het kan nog even pijnlijk zijn naderhand maar de pijn gaat weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oeps.. 2x....Brengt geluk Dominiqeu!!!