Ader geknapt in mijn hoofd? Zie omschrijving

Soms heb ik dan zit ik gewoon op de bank of achter de computer dat als ik mijn hoofd draai dan voelt het alsof er een ader is geknapt in mijn hoofd ik voel dan ook een scherpe pijn en op de plek waar ik pijn heb is et heel warm zoals bloed en even later bloed me neus.. Is er dan ook echt een ader geknapt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apart, nog nooit van gehoord. M'n vorige antwoord was verwijderd omdat ik je spelfout herstelde. Probeer je iemand te helpen en wat te leren, toon je volgens de moderators 'geen respect?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hier ook wel eens last van! Het doet dan ineens zo'n pijn op die plek en het voelt inderdaad alsof er iets is geknapt in je hoofd. Het wordt warm en na een halve minuut is het weer weg.. Heel vreemd. Ik ben daarvoor wel eens naar de huisarts geweest maar die gaf allerlei verklaringen zoals dat ik te snel met mijn hoofd zou draaien etc.. Verder nooit onderzocht. Ik heb het heel soms maar toch komt het nog wel voor. Overigens heb ik daarna geen bloedneus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb daarna dan altijd een bloedneus denk ik omdat dat bloed uit me Hooft weg moet?

Antwoorden (5)

Ga naar de huisarts, die kan je zeker helpen met deze situatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je last van Migraine
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou als ik jou was naar de dokter gaan want het klinkt niet best
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals je het omschrijft lijkt het me eerder een verrekte spier in de halsstreek. Maar dat zou bij een normale beweging niet zomaar moeten kunnen, en al helemaal niet met een bloedneus als gevolg. Misschien zit er een verschoven botje in je hoofd die het veroorzaakt. Dat moet je echt even laten onderzoeken.
Amadea
12 jaar geleden
Klinkt eerder als een pees of spierklacht,dat kan een scherpe pijn veroorzaken. Kan de bloedneus niet direct linken aan de knap die jij omschrijft,denk dat dat een toevallige samenloop is.
Klinkt niet als een geknapte ader in je hoofd,daar zou jij waarschijnlijk meer restverschijnselen aan over houden zoals krachtverlies en/of problemen met de mondspieren en spraak.Als je ongerust bent en blijft is het altijd goed om met je Huisarts te gaan praten.