Kan ik Lamisil crème kopen bij de drogist zonder een recept?

Lamisil is een crème tegen voetschimmel en ik heb het bij de Kruidvat gezien. Heb ik hier een recept voor nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is vrij verkrijgbaar bij de drogist.

Toegevoegd na 1 minuut:
Daar staat geen leeftijd op.
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de drogist mag alleen medicijnen verkopen aan personen boven de 12 jaar, al wordt daar niet vaak op gelet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je een bron?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, het studieboek van mijn zus, van de vakopleiding drogisterij, van de SVD.

Andere antwoorden (2)

ja hoor dat kan zonder recept
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook als je jonger dan achttien bent?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja als je boven de 12 bent mag je dat gewoon kopen en ben je dat niet, wil je moeder vast gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@crea: hoe kom je daar nou bij? er is geen leeftijdslimiet voor medicijnen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn zus heeft haar vakdiploma drogist en vertelde het mij, je kan het natuurlijk even navragen bij je eigen drogist, ga dan naar een drogisterij waar een drogist aanwezig is, dus niet naar ht Kruitvat of zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@SUSIE2004 ik mocht van de Kruidvat geen reispillen kopen omdat ik nog geen 18 ben
ronron1212
12 jaar geleden
Dat klopt.
Als het bij het kruidvat ligt kun je het zo kopen.