Ik krijg heel erg snel hoofdpijn, waar kan dat door komen?

Als ik even een rondje draai, opdruk of opsta krijg ik altijd hoofdpijn die ongeveer een half uurtje aanhoud.
Ik kan niet naar een doktor ok m het te vragen want ik ben nu op vakantie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Word je ook snel moe? Je zou een ijzertekort kunnen hebben. Als dit het geval is zou ik zodra je terugkomt even langs de dokter gaan, die geeft je dan ijzertabletten. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja! Ik ben al de hele vakantie moe. Ik slaap ongeveer 9 uur. Dat zou t best kunnen zijn! +
Dat kan met je bloeddruk te maken hebben. Zou ik zodra dat weer kan even laten controleren.

Ik weet niet of je er voor de vakantie ook al last van had, zo niet, dan zou het ook te maken kunnen hebben met een veranderd voedingspatroon. Ga eens na of je genoeg vocht binnen krijgt of misschien minder/meer caffeine dan je gewend bent.
Fijne vakantie nog!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drink je wel genoeg? Je kunt namelijk ook hoofdpijn krijgen wanneer je te weinig drinkt.

Toegevoegd na 22 seconden:
En hier bedoel ik water drinken mee, geen alcohol :P

Toegevoegd na 22 seconden:
En hier bedoel ik water drinken mee, geen alcohol :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ahahaha xD mijn moeder zegt dat ik teveel limonade drink, dus ik denk dat het wel goed zit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Limonade is geen water. Veel suiker droogt uit en daar kun je heel goed hoofdpijn van krijgen. Volg bovenstaand advies (waarvoor een +) eens op en vervang limonade door water.
Eet je genoeg? Als je te weinig calorieen/energie binnenkrijgt kan die zich in hoofdpijn uiten.
Vocht is zeker een boosdoener , ik weet niet waar je op vakantie bent , maar als je veel in de zon zit kan het ook een oorzaak zijn in combinatie met te weinig vocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoofdpijn kent echt ontzettend veel oorzaken , belangrijk is dan ook te weten of je nog andere klachten hebt en of je verder gezond bent. Beter is het om met aanhoudende hoofdpijn klachten naar je huisarts te gaan.