Auto ongeluk, zie beschrijving

Een maand of 1,5 geleden heb ik een auto ongeluk gehad.. Auto geen schade, ik lag wel in de kreukels.. Heb 1,5 week thuis gezeten en heb nu echt nog veel last van m'n schouder. ik heb geen gegevens van de daders, doorgereden. Wel heb ik aangifte gedaan bij de politie.

Nu wil mijn baas een 'onderzoek' beginnen om mijn ziektekosten te verhalen.. Is er iets wat ik nog kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

geen dader bekend,geen verhaal op ziekte kosten.
Wat ik wel weet is dat je een en ander kan laten vergoeden ( maar volgens mij alleen materiele schade) via het waarborg fonds, je zal dan wel getuigen nodig hebben die kunnen aangeven dat het ongeluk is veroorzaakt door een motorvoertuig en dader is doorgereden.
Voor de rest zoveel mogelijk info verzamelen omtrend de dader....bijv. advertenties plaatsen op een site als marktplaats ( advies en oproepen) met daarin alle info,kleur auto ,merk en type,plaats waar het gebeurd is, mogelijk heeft auto ook schade,en kan je schade herstel bedrijven bellen met de vraag als zich iemand heeft gemeld met deze auto

Sterkte
door een autongeluk is mijn leven zo goed als verpest maar gelukkig kon ik de dader wel aansprakelijk stellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoek via een advertentie of een andere media getuigen van het ongeluk .
Dit heb je al nodig voor de verzekering .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij hoeft niets te doen anders als contact op te nemen met de politie en de vraag te stellen wat ze hebben gedaan aan jouw ongeval. Vraag gelijk wat de politie nog gaat doen aan jouw zaak. Het is voor de politie redelijk simpel om via hun persvoorlichting alsnog een getuigeoproep naar de media te sturen. Het staat de media vrij om deze te plaatsen of niet, maar dat werkt vaak sneller en goedkoper als dat je zelf berichten wilt gaan laten plaatsen. Nu is 1.5 maand wel erg lang geleden om aandacht te vragen, maar je weet het nooit. Geef het antwoord door aan je werkgever zodat deze weet of hij iemand aansprakelijk kan stellen. Als je auto geen schade heeft zal het nog ingewikkeld worden om je letselschade eventueel bij het waarborgfonds te deponeren, tenzij de politie aangeeft dat jouw letsel aantoonbaar is veroorzaakt door een verkeersongeval. Kortom je aangifte is heel belangrijk, lees deze goed na en laat eventueel nog een aanvulling opnemen in je eerder gedane aangifte . Succes.