Wat is toch die pijn in mijn been ?

Ik heb nu al 3 dagen last van pijn in mijn linkerbeen. Het voelt alsof pijn been een beetje slaapt, alleen dan pijner. Vooral als ik door me knieën gaat doet het erg zeer. Als ik met mijn hand in mijn been druk om te pijn te zoeken, doet het erg zeer in heel mijn been als ik boven bij mijn scheenbeen en er om heen druk. De pijn die ik heb is te vergelijken alsof je been slaapt alleen dat doet het iets meer pijn. Ook bij langer dan 5 minuten lopen gaat mijn linker been pijn doen.
Ik heb er nu al 3 dagen last van. Wat kan dit zijn en hoe kom ik van deze pijn af ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Het kan van alles zijn. Heb je je gestoten? Heb je de afgelopen meer en/of andere lichaamsbeweging gedaan dan voorheen?
Het kan zijn dat het vlies van je scheenbeen geprikkeld is, maar het kan ook iets anders zijn.
Flauw antwoord, maar toch: gaat het niet over, ga dan naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn, dat er een spier of pees bekneld is geraakt door een verkeerde beweging. Ga naar je huisarts en leg het uit. Waarschijnlijk krijg je dan het advies om bepaalde oefeningen te doen of je wordt doorgestuurd naar een fysiotherapeut.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch maar laten onderzoeken, desnoods met een NMR scan. Het zou ook kunnen dat het voorkomt van een geknelde of gekneusde zenuw in je rug
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan van alles zijn, maar drie dagen is nog niet zo lang hoor. Wacht het maar eens af, naar de dokter kan altijd. Als je pas na vijf minuten lopen pijn krijgt, zal het wel gaan met dat been.
Als je echt heel, heel erge pijn krijgt, of verlammingsverschijnselen, of een ontsteking (dik rood pijn) dan moet je meteen gaan. Ook in het weekend.