Warm maar geen koorts?

Ik had de afgelopen week voorhoofdsholteontsteking en ik bleef het maar warm hebben (ben normaal gesproken n koukleum) maar ik had geen koorts/verhoging, hoe kan dit???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk omdat uw koelsysteem minder goed werkt. Als uw aderen niet wijder open gaan staan en niet meer aan de oppervlakte komen en u weinig zweet om de warmte te verdampen kunt u toch het gevoel hebben het warm te hebben en wellicht ook een iets hogere lichaamstemperatuur hebben.