Sinds ik mijn haar korter heb geknipt (tot onder kin), valt het heel erg uit. Ik kan er zo een hele zo haar uit halen, maar hoe kan dit? Is dit erg?

Zou dit temaken hebben met dat ik mijn haar heb laten uitdunnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Je verliest gemiddeld 100 haren per dag.
Misschien dat je er nu meer op let dan voordat je het afgeknipt hebt.
Nee, is niet erg
12 jaar geleden
Als je het echt hebt laten uitdunnen met zo'n speciale uitdunschaar dan is dat ECHT de reden. Ze kammen die uitgeknipte haren er wel uit maar er blijven er HEEL veel zitten.

Mijn kinderen hebben ook heel dik haar. Als dat is uitgedund, kammen we eerst met een gewone kam (bossen haar), dan wassen we het (weer bossen haar) en tot slot haal ik er nog de LUIZENKAM doorheen (die heeft de tanden lekker dicht op elkaar), weer flinke plukken haar.

Maar dat is echt geen haar dat uitvalt maar dat was afgeknipt door die uitdun schaar. Dus geen enkele zorg!!!'